Viikon ulkoilutarve tulikin sitten eilen mukavasti täytettyä ja siitä syystä nukuttikin aamulla mukavasti. Taisi kello näyttää jo melkein puolta yhtätoista kun nousin laittamaan aamiaista ja se on melkoisen harvinaista minulle, aamuvirkku kun olen. Eilen lähtö oli jo yhdeltätoista veneelle siirtämään uutta moottoria sisätiloihin. Kolmen aikoihin projekti alkoi olla valmiina ja kauppareisun jälkeen muutettiin suunnitelmia ja lähdettiin ajamaan kohti Hämeenlinnaa piipahtamattakaan kotona välissä. Siellä sytyteltiin nuotiota, paistettiin makkaraa ja tehtiin hieman töitäkin välissä. Ennen pimeää kymmenen tienoilla oli aika lähteä takaisin päin kotiin nukkumaan. Kaupunkiin kun päästiin, huomattiin että oli kuukauden ensimmäinen perjantai sekä Cruising Night. Ja upeita autoja siellä olikin! Siinä menikin helposti ajellessa vielä pari tuntia.

Olin suunnitellut että tänä aamuna viettäisin pitkän tovin koemateriaalin parissa mutta hieno ilma kutsui taas lenkille. Sain minä sitten hieman päntättyäkin, mutta lounaalla ihanassa intialaisessa päätin etten tänään enää kirjoihin koske. Tosin voi olla että minun pieni ja hieman suurempikin omatuntoni tulee siitä vielä huomauttelemaan… Tuntuu vaan turhalta lukea kun ajatuksien pitämiseen kurissa menee niin paljon energiaa eikä päähän tahdo jäädä mitään. Eikös lauantait ole kuitenkin keksitty löhöilyä varten?